Mnogi poduzetnici su godinama radili prekovremeno kako bi postigli današnji uspjeh. Vjerovali su da će se to isplatiti, i bili su u pravu. Pitate se kako doći do istog rezultata?
Proučite njihove najbolje prakse, greške i ključne značajke kako biste ih usvojili i ubrzali svoj put do uspjeha.
Obično treba godine pokušaja i grešaka da bi se otkrile te tajne. Sada ćemo zanemariti uobičajeni izgovor za neuspjeh – “Ne znam što da radim” – i pokazati vam gotova rješenja u sljedećim rečenicama ovog teksta.
Ali… Jedina prava tajna je da djelovanje potiče stvarna postignuća.
Ove 7 tajni su ključne za uspjeh svakog poduzetnika!
1. Unajmite nekoga ko će vas pratiti u vašem uspjehu: Imate ograničenja
Svako ima svoja ograničenja. Možda vam je teško fokusirati se samo na jednu stvar ili preuzeti sve obaveze na sebe. Možda imate zdravstvene probleme ili nedostaje vam znanje o tehnologiji. Možda imate sjajne ideje, ali ne možete ih pravilno realizirati.
Što god bila vaša slabost, prepoznajte je i zaposlite osobu koja ima kvalitete koje vama nedostaju, i to što prije.
Nema problema. Možete i dalje uspjeti dovodeći prave ljude u svoj tim.
Osnivačica Spanxa, milijarderka Sarah Blakely, rekla je da je najbolje što možete učiniti zaposliti osobu koja će pokriti vaše slabosti, i to što je prije moguće. Dobro odabrani zaposlenici mogu pružiti poticaj koji je potreban da ostanete motivirani. Na primjer, prodajni predstavnik vam može pomoći da plasirate svoje proizvode u trgovine.
2. Skupite više novca nego što mislite da vam je potrebno
Kapitalist Sam Hogg preporučuje svim osnivačima da prikupe dvostruko više novca nego što misle da im je potrebno. Osnivači se često brinu da će im novac brzo nestati, pa ako imaju više novca, to znači da će imati pozitivan novčani tijek. U tom trenutku ne bi trebali brinuti o novcu.
Postoji velika iskušenja da se podigne manje novca nego što je potrebno kako bi se uštedjelo što više. Završite sve odjednom, stvorite rezervu i osigurajte se na način koji vam omogućava pristup kapitalu koji vam je stvarno potreban.
3. Detaljno istražite tržište
Najčešći razlog zbog kojeg mnoge tvrtke propadnu je to što ne odgovaraju tržištu. Odredite koju vrijednost možete pružiti klijentima i istražite kako ih dostići brzo i efikasno.
Imate li uvjerljivu taktiku ili kratkoročni plan koji potiče potrošače da kupe od vas? Je li vaša marketinška strategija dobra? Je li ciljana skupina dovoljno velika da podrži vaše poslovanje?
Zaboravite na brze uspjehe, pa čak i na uspjeh uopće, ako ne znate kome se obraćate ili ako tržište nije spremno za vas.
4. Koristite prave alate za privlačenje klijenata
Logotip s sloganom je dobar početak. Bilo da se radi o posjetnicama, letcima, reklamnim olovkama ili e-pošti, vaš logo i slogan trebaju biti autentični.
Uspešni poduzetnici znaju koje alate koristiti unatoč mnogim dostupnim opcijama i proturječnim recenzijama na internetu. Fokusirajte se na ono što uspješni vlasnici tvrtki preporučuju za korištenje.
MailChimp je odličan alat za e-poštni marketing, ali nema univerzalnog rješenja. Sve ovisi o specifičnoj situaciji. Bez obzira na to, sami testirajte alate kako biste vidjeli pružaju li vam solidan povrat na uloženi novac.
5. Budite spremni na promjene
U poslu se uvijek događaju nove stvari i suočit ćete se s mnogim izazovima. Posao može biti nepredvidiv i često ćete morati mijenjati strategiju.
Moguće je da je konkurent upravo lansirao beta verziju proizvoda koji ste testirali. Možda vaš dobavljač ima problema s isporukama ili održavanjem kvalitete proizvoda. Možda partner traži novu ideju i želi povući svoje ulaganje iz tvrtke.
U svakom slučaju, budite spremni na brze promjene i prilagodbe, bez obzira na izazove koji se pojave.
Previdite i predvidite sve potencijalne promjene s kojima se vaša tvrtka može suočiti i prilagodite svoje aktivnosti prema tome, kao što su dodavanje specifičnih klauzula u partnerstva ili istraživanje novih tehnologija.
6. Fokusirajte se na 20%
U poslu i životu, uvijek se 80% rezultata postiže s 20% truda. Zato se uspješni poduzetnici fokusiraju na najvažnijih 20%, dok ostalo prepuste vanjskim suradnicima ili agencijama.
7. Pružite izvrsnu korisničku uslugu i podršku
Mnoge tvrtke ne ostvaruju svoj puni potencijal jer su usredotočene na prodaju, a zaboravljaju pružiti izvrsno korisničko iskustvo. Korisnička podrška treba biti više od odgovaranja na pritužbe – uključuje programe vjernosti, poticaje za preporuke i druge aktivnosti usmjerene na klijente.
Prodaja bez podrške je kao stavljanje novca u probušeni džep. Ako ne ulažete u ovu ključnu oblast razvoja, pridajte više resursa tom važnom aspektu.
Rezervirajte barem jedan dan za rad s timom za korisničku podršku. Na taj način možete vidjeti gdje su problemi. Intervjuirajte zaposlenike kako biste saznali s čime se najviše suočavaju.
Bilo koji pristup odaberete, važno je da preduzmete akciju. Nije dovoljno samo reći da trebate pružiti bolju podršku – morate to i ostvariti. Pratite postupak i mjerite rezultate. Ako ne primijetite poboljšanje u KPI-ima koje ste postavili za podršku, nastavite ponavljati dok ne pronađete uspješnu kombinaciju.
Bez obzira na to tko ste ili što pokušavate postići kao poduzetnik, možete postići uspjeh usvajanjem tehnika uspješnih poduzetnika i prilagođavanjem vašem poslovanju. Jeste li spremni za akciju?
Koju od ovih tajni planirate primijeniti danas? Podijelite svoje omiljene tehnike i iskustva (vlastita ili tuđa) u komentarima ispod.
Izvor: ( samoobrazovanje.rs / Coe.ba )