back to top

Kreiranje plana sadržajnog marketinga u nekoliko koraka

Mnogi marketinški stručnjaci stvaraju odredišne stranice, blogove ili kopije za objave na društvenim mrežama, ali za vrhunski sadržajni marketing potreban je strateški i sveobuhvatan pristup, koji se oslanja na razumijevanje publike.

U ovom blogu ćemo istražiti sadržajni marketing i deset koraka koji će vam pomoći u razvoju uspješnog plana.

  • Postavite ciljeve
  • Razumite svoju publiku
  • Budite relevantni
  • Koristite lijevak sadržajnog marketinga za povećanje prodaje
  • Uspostavite svoje stupove sadržaja
  • Razvijte PushandPull pristup
  • Koristite model glavčine i žbice
  • Stvorite sadržaj za prikupljanje podataka
  • Ojačajte svoj brend pomoću zagovornika
  • Postavite KPI i mjerite uspjeh

Započnimo!

Što je Content Marketing?

Sadržajni marketing je strateški pristup koji podrazumijeva stvaranje i distribuciju sadržaja koji vaša publika smatra korisnim.

Sadržajni marketing treba biti relevantan i dosljedan, privlačiti i angažirati ciljnu publiku te pružati informacije, zabavu ili korist, a ne biti samo prodajna reklama. To je ukratko sadržajni marketing.

1. Postavite ciljeve

Definirajte ciljeve koji obuhvaćaju sve faze toka, kako biste shvatili motivaciju u svakoj fazi i znali koji sadržaj trebate za napredovanje.

Za svaku fazu postavite relevantne KPIove koji odražavaju važnost za vaš biznis. Evo primjera kako možete mapirati ciljeve:

  • Povećati doseg i angažman brenda
  • Povećati svijest o brendu bez poticaja od x do y
  • Povećati angažman na društvenim mrežama s x na y
  • i tako dalje…

DMI Insider savjet: Počnite s jednim ili dva cilja u svakoj kategoriji, nemojte komplicirati previše.

Kreiranje plana sadržajnog marketinga u nekoliko koraka

2. Razumite svoju publiku

Prije nego što kreirate sadržaj, morate razumjeti svoju publiku i njihove potrebe. Prvo izradite osobe ciljanog kupca.

Te informacije možete dobiti iz Google Analyticsa (GA4) kako biste saznali više o svojoj publici.

DMI Insider savjet: Identificirajte potrebe svoje publike (emocionalne, društvene, logične) kako biste kreirali relevantan sadržaj koji će ih zadovoljiti.

3. Budite relevantni

Biti relevantan je ključan za uspješan sadržaj! Važno je uskladiti ono o čemu želite govoriti s onim što vaša publika želi čuti.

Neki brendovi zanemaruju ovaj aspekt i fokusiraju se na ono što žele reći umjesto na ono što njihova publika treba i želi čuti.

Izvor: ( www.digitalbalkan.com / Coe.ba )