Mnogi marketinški stručnjaci stvaraju odredišne stranice, blogove ili kopije za objave na društvenim mrežama, ali za vrhunski sadržajni marketing potreban je strateški i sveobuhvatan pristup, koji se oslanja na razumijevanje publike.
U ovom blogu ćemo istražiti sadržajni marketing i deset koraka koji će vam pomoći u razvoju uspješnog plana.
- Postavite ciljeve
- Razumite svoju publiku
- Budite relevantni
- Koristite lijevak sadržajnog marketinga za povećanje prodaje
- Uspostavite svoje stupove sadržaja
- Razvijte PushandPull pristup
- Koristite model glavčine i žbice
- Stvorite sadržaj za prikupljanje podataka
- Ojačajte svoj brend pomoću zagovornika
- Postavite KPI i mjerite uspjeh
Započnimo!
Što je Content Marketing?
Sadržajni marketing je strateški pristup koji podrazumijeva stvaranje i distribuciju sadržaja koji vaša publika smatra korisnim.
Sadržajni marketing treba biti relevantan i dosljedan, privlačiti i angažirati ciljnu publiku te pružati informacije, zabavu ili korist, a ne biti samo prodajna reklama. To je ukratko sadržajni marketing.
1. Postavite ciljeve
Definirajte ciljeve koji obuhvaćaju sve faze toka, kako biste shvatili motivaciju u svakoj fazi i znali koji sadržaj trebate za napredovanje.
Za svaku fazu postavite relevantne KPIove koji odražavaju važnost za vaš biznis. Evo primjera kako možete mapirati ciljeve:
- Povećati doseg i angažman brenda
- Povećati svijest o brendu bez poticaja od x do y
- Povećati angažman na društvenim mrežama s x na y
- i tako dalje…
DMI Insider savjet: Počnite s jednim ili dva cilja u svakoj kategoriji, nemojte komplicirati previše.
2. Razumite svoju publiku
Prije nego što kreirate sadržaj, morate razumjeti svoju publiku i njihove potrebe. Prvo izradite osobe ciljanog kupca.
Te informacije možete dobiti iz Google Analyticsa (GA4) kako biste saznali više o svojoj publici.
DMI Insider savjet: Identificirajte potrebe svoje publike (emocionalne, društvene, logične) kako biste kreirali relevantan sadržaj koji će ih zadovoljiti.
3. Budite relevantni
Biti relevantan je ključan za uspješan sadržaj! Važno je uskladiti ono o čemu želite govoriti s onim što vaša publika želi čuti.
Neki brendovi zanemaruju ovaj aspekt i fokusiraju se na ono što žele reći umjesto na ono što njihova publika treba i želi čuti.
…
Izvor: ( www.digitalbalkan.com / Coe.ba )