Studenac je hrvatski trgovački lanac maloprodajnih trgovina koji posluje diljem naše zemlje još od početka 90ih.
U našoj rubrici Kupujmo domaće danas predstavljamo tvrtku Studenac koja je zasigurno ponos Dalmacije i iskonska priča o uspjehu domaćih poduzetnika. Sve informacije u nastavku su preuzete sa njihove web stranice i moramo da napomenemo da ovo nije plačeni članak nego naša želja da promoviramo uspješne tvrtke iz Hrvatske.
Trgovački maloprodajni lanac Studenac kao kompanija posluje od 1991. godine. Kasnih 90-ih proširio je poslovanje otvaranjem veleprodajnog skladišta u Dućama i nekoliko maloprodajnih trgovina u Omišu.
Na današnji Studenac, trgovinu-susjed koja pogodnostima za kupce dosljedno prati svjetske trendove, najviše je utjecala 2018. kada počinje transformacija poslovanja popraćena akvizicijama i organskim rastom.
Preuzimanjem Istarskih supermarketa i Sonika 2019. lanac jača svoju poziciju i posluje duž cijele jadranske obale.
Status utvrđuje 2021. preuzimanjem lanca Bure Trgovina, a važan poslovni iskorak iste godine čini otvaranjem prvih prodavaonica u Zagrebu. Dodatno, u 2022. Studenac preuzima Pemo, Kordun, Duravit i lanac Lonia te je sada prisutan u 16 županija i Zagrebu.
Studenac trenutačno zapošljava više od 5500 djelatnika, ima više od 1000 prodavaonica te je među vodećim maloprodajnim lancima u Hrvatskoj.

Zašto odabrati ove trgovine?
Studenac neprestano radi na uvođenju novih i unapređenju postojećih aktivnosti i ponude u svrhu što boljeg pozicioniranja kao najboljeg izbora u svakom susjedstvu u kojem je prisutan i kao onoga koji pouzdano i brzo odgovara na potrebe svojih kupaca kada trebaju „i sitno i bitno“.
Od dnevnih potrepština do posebne ponude TO GO, obogaćujemo svoj asortiman i nastojimo održati lokalni duh, kako svojim proizvodima tako i ljubaznim pristupom, da bismo kupcima osigurali ugodno i cjelovito iskustvo kupnje.

Studenac i društvena zajednica
Studenac je, kao društveno odgovorna kompanija, svjestan važnosti ulaganja u znanje i prednosti koje ono donosi pojedincima, a samim time i zajednici.
S tom mišlju, vodeći se jednim od globalnih ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih naroda, a to je osiguravanje uključivog i kvalitetnog obrazovanja te promoviranje mogućnosti cjeloživotnog učenja svih ljudi, svih životnih dobi, pokrenuli smo projekt „Korak bliže znanju“.
Zahvaljujući projektu, različitim aktivnostima podržavamo pojedince, programe, ustanove i organizacije posvećene znanju i promicanju njegove važnosti.
Također, naš je cilj posebnim tematskim projektima u sklopu „Koraka bliže znanju“ pružiti kreativne alate i edukativne članke te potaknuti interes kako odraslih tako i onih najmlađih za stjecanje znanja.
Samo je obrazovano društvo, koje njeguje ljubav prema znanju, spremno odgovoriti na lokalne i globalne izazove kojima smo svakodnevno izloženi. Stoga Studenac, kao prava trgovina-susjed, želi biti dio pozitivnih promjena.
Društveno odgovorno poslovanje dio je dugoročne poslovne strategije Studenca, a naš „Korak bliže znanju“ nastavak je nastojanja da kao tvrtka pridonosimo upravo takvim promjenama.

Korak bliže zajednici
Da bi kao kompanija pružio potporu humanitarnim, zdravstvenim i drugim programima koji pridonose dobrobiti i unapređenju života zajednice, Studenac je pokrenuo projekt „Korak bliže zajednici“.
U sklopu projekta četiri puta godišnje dodjeljujemo financijsku potporu u bonovima Studenca organizacijama koje svojim radom pridonose unapređenju kvalitete života i općoj društvenoj koristi zajednice, pri čemu smo se vodili globalnim ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih naroda (UN).
Ujedinjeni narodi 2015. godine u okviru dokumenta „Mijenjamo svoj svijet: Agenda za održivi razvoj do 2030. godine“ usvojili su 17 globalnih ciljeva održivog razvoja. Drugi i treći UN-ov cilj odnose se na iskorjenjivanje gladi i promociju zdravog života te blagostanja za ljude svih generacija.
Upravo su navedeni ciljevi u fokusu Studenca te nam je želja donacijom podržati organizacije koje svojim radom u lokalnoj zajednici najučinkovitije pridonose njihovu ispunjavanju i uklanjanju gorućih problema s kojima smo globalno suočeni.

Korak bliže prirodi
Studenac, kao vodeći maloprodajni trgovački lanac na Jadranu, svjestan je svojeg utjecaja na društvo i u skladu s njim u svoje poslovanje nastoji uvrstiti politike odnosno posebne projekte koji daju pozitivne društvene učinke.
Sama praksa društvene odgovornosti širokog je raspona i vrste projekata ovise o kontekstu i korporacijskoj kulturi Studenca, no svima ostaje zajedničko da je Studenac korak do Vas, ali i svojevrsni korak za Vas.
„Korak bliže prirodi“ dio je društvene odgovornosti Studenca kako bi doprinijeli očuvanju prirode. Naime, društveno odgovorno poslovanje jedan je od temelja naše poslovne strategije, a ovo je prilika da se to pokaže na djelu.
Naš je izbor u ovom slučaju upravo briga o moru i priobalju jer njima pripadamo, lokacijski i duhom. Usto, očuvanje mora i morskog života jedan je od ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih naroda, a to je bila i nit vodilja u osmišljavanju ovog projekta i smjera našeg strateškog djelovanja.
Studenac zapošljava osobe iz cijele Hrvatske i Bosne i Hercegovine i stalno su otvoreni za nove prijave. Ako tražite dobre cijene i domaće proizvode pratite i Studenac katalog.

Korporativni video povodom 30 godina Studenca
Veliki trideseti rođendan Studenca bio je izvrstan povod da razvoj kompanije predstavimo i u posebnom korporativnom videoformatu.
Kako bismo pokazali najvažnije trenutke, ali i svakodnevne situacije koje se odvijaju u našim prodavaonicama, pod redateljskom palicom Ivana Živkovića pripremili smo kratak, ali emotivan film.
Prisjetili smo se razvojnog puta kompanije, ali i osjetili ponos zbog svega što smo zajedno postigli te sada s dodatnim nadahnućem idemo ka budućim uspjesima.
„Nije jednostavno prikazati bogatu tridesetogodišnju povijest kompanije i istaknute trenutke iz sadašnjosti u svega nekoliko minuta, ali dali smo sve od sebe da priču kompanije, uz emotivnu notu, prenesemo u videoformat. Film je premijerno prikazan na svečanom druženju s najdugovječnijim zaposlenicima Studenca, a malo je reći da su mnoge od nas obuzele posebne emocije.
Zahvaljujem svima koji su na svoj način dali doprinos stvaranju ovog filma i već se veselim budućim uspjesima koje ćemo isto tako ovjekovječiti i sačuvati, kako za nas tako i za buduće generacije“, istaknula je Nina Mimica, direktorica marketinga Studenca.
Također, na snimanju smo se zabavili i uživali, a uključeni zaposlenici dali su i svoj pečat kratkom filmu i zato još jednom zahvaljujemo svima na trudu i angažmanu. Korporativni video Studenca pogledajte u nastavku.
Kontakti
Četvrt Ribnjak 17, 21310 Omiš, Hrvatska
Uprava:
- Michał Wojciech Seńczuk
Predsjednik Uprave / CEO - Michał Andrzej Halwa
Član Uprave za financije / CFO - Rafał Jacek Cieślakowski
Član Uprave za komercijalne poslove / CCO - Dragan Baškarad
Član Uprave za operativne poslove / COO - Filip Bilanović
Član Uprave za razvoj poslovne mreže / CNDO
Telefon: +385 (0)21 430 801
Telefaks: +385 (0)21 430 802
E-mail: [email protected]
Web adresa: www.studenac.hr
OIB: 02023029348
MBS: 081168181, upisano kod Trgovačkog suda u Splitu
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna, uplaćen u cijelosti u novcu
IBAN: HR9423600001102735612, Zagrebačka banka d.d.
Koju tvrtku želite da preporučate? Promovirajmo zajedno Hrvatsku privredu.