back to top

10 razloga za korištenje Twittera u poslovne svrhe

Twitter tvrdi da je glavni razlog korištenja te platforme “otkrivanje nečeg novog i zanimljivog”. Može li vaša kompanija biti ta “nova i zanimljiva” stvar koju korisnici traže? Evo 10 razloga zašto biste trebali koristiti Twitter za poslovanje:

BESPLATAN MARKETING

Norman Vincent Peale je jednom rekao: “Prazni džepovi nikoga nisu zadržali.” To mogu samo prazne glave i prazna srca.” Kada je riječ o društvenim medijima, ne trebate novac, samo kreativnost i spremnost za isprobavanje novih stvari. Kreiranje poslovnog naloga na Twitteru je potpuno besplatno i može generirati velike prihode za vaše poslovanje ako se efikasno koristi.

PRATITE TRENDOVE I VIJESTI

Iako lažne vijesti na društvenim mrežama dominiraju naslovima, Twitter ostaje ključni izvor aktuelnih događaja u modernom društvu. Saznajte o čemu ljudi širom svijeta pričaju ili samo u vašem lokalnom području, te iskoristite te trendove kako biste doprli do nove i široke publike. Pazite na relevantne heštegove koje možete povezati sa svojim poslom i, uz odgovarajući sadržaj i vrijeme, možete dosegnuti veliki broj korisnika.

KORISNIČKA PODRŠKA

Interakcije s korisničkom podrškom na Twitteru su povećane za više od 250% od 2015. Ako neko želi saznati više o vašim proizvodima i/ili uslugama, veća je vjerovatnoća da će se obratiti vašem poslovnom nalogu na Twitteru prije nego koriste tradicionalne načine komunikacije. Osigurajte da dođete do sadašnjih i potencijalnih kupaca tamo gdje vas traže. Pružanjem korisničke podrške preko Twittera, možete uštedjeti vaše poslovno vrijeme i novac, kao i onima koji postavljaju pitanja.

SVIJEST O BRENDOVIMA

Twitter je jedna od najposjećenijih društvenih mreža, zanemarivanje ove platforme znači propuštanje dosezanja hiljada trenutnih i potencijalnih kupaca. Kreirajte sadržaj koji će predstaviti vaš brend i istaknuti vašu kompaniju kao eksperta u svom području skokom na aktuelne trendove i vijesti. To možete postići kombinacijom organskog sadržaja, Twitter oglasa, promoviranih tvitova i hešteg marketinga.

POVEĆAJTE PROMET NA VAŠU WEB STRANICU I GENERIRAJTE POTENCIJALNE KUPCE

Vrijeme je novac i većina vaših marketinških komunikacija mora biti usmjerena ka glavnom cilju, a to je uglavnom povećanje prihoda. Objavljivanjem zanimljivog sadržaja i korištenjem Twittera za promoviranje vašeg poslovanja, možete motivisati ljude da investiraju u vaše proizvode i/ili usluge. Ako ste upravo potrošili sat vremena pišući blog, osigurajte da povećate čitanost objavljivanjem na Twitteru. Možete čak koristiti pretragu heštegova na Twitteru kako biste odredili budući sadržaj, osiguravajući da vaš brend na Twitteru ostane aktuelan. Isto važi i za nove proizvode, usluge i ažuriranja kompanije.

OČUVANJE KONTAKTA SA KUPCIMA

71% potrošača koji imaju dobro iskustvo sa nekim brendom na društvenim mrežama vjerovatno će ga preporučiti drugima. Poboljšajte odnos koji imate sa svojim klijentima kako biste postali najbolja kompanija u vašoj industriji. Jedan od najboljih praksi na Twitteru je interakcija sa klijentima. Zahvaljujući njihovoj lojalnosti, postavljanjem pitanja i dijeljenjem njihovih tvitova, podsjetit ćete ih na svoje prisustvo, izgraditi lojalnost prema brendu i promovirati sebe kao kompaniju koja zaista brine o svojim klijentima. Također možete razvijati svoje proizvode i usluge pitajući kupce o njihovim iskustvima s vama, potičući svjedočanstva i recenzije. Ako eksperimentišete sa novom idejom za proizvod, klijentima će biti drago ako ih uključite u proces i pomognete vam da poboljšate dodatak prije nego što ga zvanično objavite.

UPRAVLJANJE REPUTACIJOM

Twitter vam pruža priliku da pratite šta ljudi govore o vašem brendu, proizvodu ili uslugama. Redovnim pretragama imena vaše marke možete pronaći ljude koji pričaju o vama, čak i ako ne spominju vaše korisničko ime. To vam omogućava da razvijete i širite svoj brend u skladu sa potrebama svojih sadašnjih i potencijalnih kupaca, kao i da otkrijete nove trendove i ciljana tržišta.

PROMOCIJA DRUGIH DRUŠTVENIH MREŽA

Želite povećati broj pratilaca na LinkedInu, Facebooku ili bilo kojoj drugoj društvenoj mreži? Zašto ne uputiti ljude na te profile putem Twittera? Korištenjem relevantnih i popularnih heštegova možete pronaći ljude koji bi mogli biti zainteresovani za vaše poslovanje i motivisati ih da vas prate na svim vašim profilima na društvenim mrežama, povećavajući tako svijest o brendu i lojalnost kupaca. Možda ćete otkriti da ostvarujete više prodaje na Facebooku ili započinjete više razgovora na LinkedInu, ali Twitter može biti odličan alat za podizanje svijesti o brendu.

PRAĆENJE KONKURENCIJE

U konkurentnim industrijama, dobar poslovni savjet na Twitteru je pratiti aktivnosti onih koji nude sličan proizvod ili uslugu. Na taj način možete osigurati da vaša kompanija bude opcija za potencijalne potrošače i/ili klijente. Da li vaši konkurenti provode kampanje koje biste mogli replicirati i poboljšati? Možda će lansirati novi proizvod koji im može donijeti konkurentsku prednost? Bilo šta da rade, možete biti sigurni da će Twitter biti odličan alat za praćenje.

POSTATI VIRALAN

Početni cilj mnogih kompanija koje tek ulaze na Twitter… postati viralan; ostvariti toliko angažmana i marketinga od usta do usta da ste ime na svakom jeziku. Sa pravim trenutkom, sadržajem, medijima i kreativnim razmišljanjem, to je apsolutno moguće na Twitteru. Važno je zapamtiti da postati viralan nikada ne bi trebao biti krajnji cilj i ako je to jedan od vaših ciljeva, pobrinite se da postanete viralan iz pravih razloga. Svaka marketinška agencija je tu da vam pomogne donijeti prihode vašem poslovanju. Imajte to na umu.

Izvor: ( www.digitalbalkan.com / Coe.ba )