Puno toga se promijenilo u svijetu SEO optimizacije. Međutim, neka temeljna načela ostaju nepromijenjena.
Za vas smo spremili najažnije SEO savjete koje morate koristiti. Na primjer, ciljanje ključnih riječi s namjerom poboljšanja organskog poretka više ne funkcionira za tražilice, ali odabir pravih ključnih riječi i dalje je važan dio SEO optimizacije.
Osim što utječu na rangiranje SEO-a, ključne riječi otkrivaju puno više o korisnicima i s čime se suočavaju. Uz toliko mnogo SEO tehnika, gotovo je nemoguće odrediti kojih biste se trebali držati, a koje svakako zanemariti.
Je li izgradnja poveznica stvar prošlosti? Trebate li posvetiti svoje vrijeme i energiju SEO-u na stranici? Kako napisati naslovnu oznaku za postizanje boljeg rangiranja u tražilicama? Gdje se križaju SEO i društveni mediji?
I najvažnije od svega, koji su stvarno najbolji SEO savjeti koji će dovesti do najboljih rezultata?
B2B i B2C (business-to-business i business-to-consumer) marketinški stručnjaci žele više potencijalnih kupaca jer postoji 8,5 puta veća vjerojatnost da će izvršiti konverziju kada ih kupci već poznaju.
Ovaj će vam članak otkriti 7 najvažnijih savjeta za SEO koje trebate znati upravo sada.
Ako se usredotočite samo na ove tehnike, sigurno ćete privući više organskog prometa na svoj blog i poboljšati svoje rangiranje na tražilicama bez opasnosti od Googleove kazne.
Uklonite sve što usporava vašu web stranicu
U prošlosti ste možda imali stranicu koja se sporo učitavala. Sjećate li se vremena kada ste morali čekati oko 5 minuta da se popularna stranica s vijestima potpuno učita.
Samo se pobrini da ovo zapamtiš.
To nikad nije bilo dobro iskustvo, pogotovo ne na današnjem tržištu.
Spora stranica može uništiti korisničko iskustvo i odbiti ljude od kupnje vašeg proizvoda.
Podaci koje je objavio Strange Loop pokazuju da ako se stranici učita samo jedna sekunda, to može rezultirati 7% manje konverzija.
Ono što potencijalni kupci vide je da je to sporo mjesto, nepouzdano mjesto.
Brzina stranice ključna je i za korisnike i za tražilice. Prema istraživanju eConsultancyja, “40% ljudi napusti web stranicu kojoj je potrebno više od 3 sekunde da se učita.”
Kako tvrtke postaju svjesnije mogućnosti generiranja ciljanih potencijalnih klijenata i povećanja prihoda putem SEO optimizacije, postoji velika potražnja za brzinom.
Prije 10 godina, 9. travnja 2010., Google je brzinu web stranice naveo kao jedan od najvažnijih čimbenika rangiranja.
To znači da ako je vaša stranica spora, gubite bitku za prva mjesta kada je u pitanju organsko pretraživanje, bez obzira na kvalitetu vašeg sadržaja ili profesionalni dizajn web stranice.
Riješite se nebitnih elemenata koji usporavaju vašu web stranicu. Ako koristite WordPress, razmislite o deaktiviranju dodataka koje ste možda instalirali i aktivirali, ali vam zapravo nisu potrebni.
Povezivanje s drugim web stranicama s relevantnim sadržajem.
Povezivanje s drugim blogovima ključno je za rast vaše web stranice, kaže Brian Clark, osnivač Copyblogger Media.
Većina ljudi misli da je povezivanje na relevantne stranice sa sadržajem loše jer tjera korisnike od vaše web stranice.
Ali mi ne mislimo tako. Izgradnja poveznica ostaje temeljni dio pametne strategije SEO optimizacije. Povezivanje na više visokokvalitetnih web stranica, uključujući vašu konkurenciju, odlično je. Zašto? Zato što pomaže čitatelju.
Ne možete očekivati vanjske poveznice od drugih, ako ih sami ne želite prvo dati. Na primjer, ako želite dobiti povratne veze s blogova koji pišu o sličnom sadržaju, jedan od najlakših načina da to učinite jest da pokažete spremnost da se povežete s tim blogovima s vlastitim sadržajem.
Naravno, trebali biste se povezivati samo na stranice koje nude kvalitetan sadržaj. To je pokazatelj dobre SEO strategije.
Također vrlo važna stvar je da trebate obavijestiti influencere kada se povezujete s njima, a ako je vaša objava zanimljiva i dobro napisana, oni je mogu podijeliti ili čak poslati e-poštom svojoj velikoj listi pretplatnika e-pošte.
Link building je o kvaliteti, a ne kvantiteti. Izgradit ćete više povjerenja kod svoje publike ako imate nekoliko kvalitetnih veza, a ne puno nekvalitetnih veza.
Prvo pišite za ljude, a zatim za tražilice.
U posljednje vrijeme primijetili smo da se sve više blogera vraća staroj SEO metodi, gdje su ključne riječi koje će dovesti do boljeg rangiranja u tražilicama nadmašile stvarne kvalitete privlačnog i korisnog sadržaja. Ako ste to vi, apsolutno je vrijeme da promijenite način razmišljanja.
Mnogi ljudi još uvijek ne koriste long-tail ključne riječi, već pokušavaju manipulirati tražilicama.
To je pogrešan pristup.
Nemojte davati prednost rangiranju u tražilicama nad stvarnim ljudima koji čitaju vaš sadržaj. Umjesto toga, pišite sadržaj za korisnike koji imaju oči za čitanje i kreditne kartice za kupnju vašeg proizvoda i koji komuniciraju s vama na društvenim mrežama i mogu postati stalni kupci.
Što znači pisati za posjetitelje, a ne za Google?
Pa, jednostavno je. Zaboravite da Google i druge tražilice postoje dok pišete. Umjesto toga, stvorite sadržaj koji će nekome pomoći.
Kada korisnike stavite na prvo mjesto, zapravo ćete napisati koristan sadržaj koji će tražilice nagraditi jer tražilice prate korisnike, a ne obrnuto. Istodobno ćete poboljšati korisničko iskustvo i izgraditi povjerenje svoje publike.
Koristite samo čitljive i dobro dizajnirane URL-ove
Ako korisnici ne mogu pročitati ili razumjeti vaš URL, tražilice također mogu biti zbunjene.
Samo pogledajte URL ovog članka.
https://webmajstor.ba/kako-biti-prvi-na-googleu/
URL je jednostavan za razumijevanje, kako za korisnike tako i za tražilice. Bez brojeva ili znakova, osim riječi i crtica.
Klonite se ovakvih URL-ova stranica koje sadrže brojeve.
Zapamtite, tražilice prate korisnička pretraživanja.
Izgradite prisutnost na društvenim mrežama
Društvene mreže sastavni su dio SEO strategije, a signali pretraživanja su vrlo važni.
Istina je da Google nije dodao društvene signale svojim čimbenicima algoritma rangiranja, ali jasno je da društveni signali utječu na rang tražilice.
Ne vjerujete da je to istina?
Nekoliko je studija dokazalo utjecaj društvenih mreža, lajkova, tweetova i drugih stvari povezanih s društvenim mrežama na rangiranje u tražilicama.
Na primjer, Moz je počeo rangirati na Googleu za “Vodič za početnike” nakon što je Smashing Magazine tweetao taj isti vodič. Shrushtijev rang u pretraživanju otišao je sa stranice 400 na stranicu 1 na Google pretraživanju, a sve zbog društvenih medija.
Ako želite dobiti više signala s društvenih mreža, pravila se nisu promijenila. Evo nekoliko koraka kako to ostvariti:
- Kreirajte koristan i kvalitetan sadržaj vrijedan dijeljenja na društvenim mrežama.
- Dodajte gumb za dijeljenje svojim objavama i učinite ga vidljivim svojim korisnicima.
- Zamolite korisnike da podijele vaš sadržaj na svojim društvenim mrežama.
- Pokrenite natjecanje na društvenim medijima kako biste dobili više dijeljenja.
- Spomenite influencere i povežite ih s njima u svom postu i obavijestite ih o tome.
Koristite prave ključne riječi u svojim slikama
Slike su važne u SEO optimizaciji.
Google je cijeli dio rezultata pretraživanja posvetio slikama. Ovo bi vam trebalo reći koliko su slike važne divu tražilice.
Kada korisnici traže određenu sliku, što traže?
Ključne riječi.
Iz tog razloga, trebali biste koristiti prave ključne riječi u nazivima slika i popratnom tekstu (poput naslova). Ako je vaša slika “plavi ženski šešir”, nemojte je nazivati ”kliknite ovdje za kupnju šešira”. Uvijek zapamtite da je u SEO optimizaciji relevantnost važnija od kreativnosti.
Stalno stvarajte i objavljujte jedinstveni sadržaj kako biste poboljšali svoje rangiranje
Prema Marketing Content Instituteu, stvaranje jedinstvenog i privlačnog sadržaja izazov je za većinu trgovaca.
Bez obzira jeste li B2B ili B2C (business-to-business i business-to-consumer) prodavač, morate znati kako stvoriti kvalitetan sadržaj koji će privući kupce.
Važnije je nego što mislite, zbog nečega što se zove “faktor svježine”.
Jedinstveni sadržaj je jedan od čimbenika koji utječu na faktor svježine, a time i na rang tražilice za tu stranicu.
Osim ako niste Brian Dean, koji je savladao umjetnost promicanja sadržaja i može redovito natjerati desetke tisuća korisnika da pročitaju novi post i podijele ga s drugima na društvenim mrežama, najlakši način da optimizirate faktor svježine je stvaranje sadržaja redovito.
Ako ste odlučili voditi svoje poslovanje na mreži, stvaranje jedinstvenih i korisnih postova na blogu nije opcija, ono je nužno ako želite biti uspješni.
Zaključak
Starost domene ili web stranice također je jedan od najboljih SEO savjeta koje biste trebali znati. To je zaista ključno za vaš uspjeh.
Iz tog razloga nemojte stalno mijenjati naziv domene. Odaberite jedan i držite ga se, osim ako ne postoji dobar razlog za promjenu.
Ponekad se to dogodi, samo nemojte to činiti redovito.
Preporuka
- Kako izabrati pravi domen
- Najtraženiji tečajevi online na Udemy
- Opis za Instagram Bio + 150 ideja Kako napisati dobar Bio
- Da li vas netko prati i prisluškuje razgovore Evo kako saznati uz pomoć vlastitog telefona
- 10 IT tvrtki koje nude mogućnost rada na daljinu
- Kako organizirati savršenu maturalnu zabavu?