Mnogi od vas su čuli za LinkedIn i vjerojatno mislili da je to samo još jedna društvena mreža u moru drugih.
Unatoč tome što je danas jedna od najpopularnijih društvenih mreža, mnogi ljudi ne znaju što je LinkedIn ili kako od njega mogu imati koristi ako se prijave.
Što je LinkedIn?
Jednostavno rečeno, LinkedIn je društvena mreža za profesionalce ili društvena mreža koja okuplja poslovnu zajednicu. Mnogi ljudi koriste LinkedIn za pronalaženje poslova.
Bilo da ste direktor marketinga u velikoj tvrtki, vlasnik tvrtke koji vodi malu lokalnu trgovinu ili čak student koji želi istražiti mogućnosti buduće karijere, LinkedIn je za svakoga tko je zainteresiran za poduzimanje ozbiljnog koraka prema pronalaženju novih prilika za razvoj svoje karijere i umrežavanje s drugim stručnjacima.
To je poput tradicionalnog događaja umrežavanja gdje idete i upoznajete druge profesionalce, razgovarate o tome što radite i razmjenjujete posjetnice.
Na LinkedInu, međutim, imate “veze” nešto slično Facebooku kada šaljete zahtjev za prijateljstvo, razgovarate putem privatnih poruka, ispunjavate svoj profil i objavljujete svoja postignuća.
Ovdje su neke od osnovnih značajki koje ova poslovna mreža nudi i kako su dizajnirane da ih koriste profesionalci.
Dom: Kada ste prijavljeni na LinkedIn, početna stranica je Postovi, na kojoj se prikazuju objave vaših prijatelja, tvrtki i stranica koje pratite.
Profil: Vaš profil prikazuje vaše ime, vašu fotografiju, vašu lokaciju i zanimanje. Ispod toga imate mogućnost popuniti rubrike radno iskustvo, stručna sprema i druge rubrike, odnosno imate mogućnost kreiranja svog životopisa.
Moja mreža: Ovdje ćete pronaći popis svih osoba s kojima ste trenutno povezani na LinkedInu. Ako kliknete na ovu opciju u gornjem izborniku, moći ćete vidjeti niz drugih opcija koje će vam omogućiti dodavanje kontakata i pronalaženje osoba koje možda poznajete.
poslovi: Poslodavci svakodnevno objavljuju sve vrste poslova na LinkedInu, a LinkedIn će vam preporučiti određene poslove na temelju podataka koje ste unijeli, uključujući vašu lokaciju.
Interesi: Osim povezivanja s drugim ljudima, na LinkedInu možete pratiti i određene interese. To uključuje stranice tvrtki, grupe prema lokaciji ili interesu, LinkedIn SlideShare platformu za objavljivanje slajdova i LinkedIn Lynda platformu za obrazovne svrhe.
Traka za pretraživanje: LinkedIn ima značajku pretraživanja koja vam omogućuje filtriranje rezultata prema nekoliko različitih prilagodljivih polja. Kliknite gumb “Napredno” pored trake za pretraživanje kako biste pronašli određene osobe, tvrtke, poslove i još mnogo toga.
Poruke: Kada želite započeti razgovor s drugim ljudima, to možete učiniti slanjem privatne poruke putem LinkedIna. Također možete dodavati datoteke, fotografije i još mnogo toga.
LinkedIn posao
Kako možete iskoristiti LinkedIn?
Sad kad znate što je LinkedIn i kakvi ljudi tamo postoje, vjerojatno vam ne daje nikakve konkretne ideje kako ga možete iskoristiti. Zapravo, mnogi korisnici kreiraju profil i zatim ga napuste jer ne znaju kako iskoristiti značajke LinkedIna.
Evo nekoliko savjeta za početnike.
Povežite se sa starim kolegama. Možete koristiti opciju “Moja mreža” da pronađete stare kolege, učitelje, ljude s kojima ste išli u školu ili bilo koga drugog za koga mislite da vrijedi imati u vašoj mreži. Samo unesite ili povežite svoju e-poštu kako biste sinkronizirali svoje kontakte s LinkedInom.
Pronađite i prijavite se za posao. Ne zaboravite da je LinkedIn jedno od najboljih mjesta za traženje posla. Uvijek ćete primati obavijesti od LinkedIna o poslovima koji bi vas mogli zanimati, također možete koristiti opciju pretraživanja za traženje određenih honorarnih poslova.
Pronađite nove ljude i povežite se s njima. Sjajna je ideja povezati se sa starim kolegama, povezati se sa svima na vašem trenutnom radnom mjestu, ali još je bolje imati priliku povezati se s novim ljudima na lokalnoj ili međunarodnoj razini koji bi vam stvarno mogli pomoći.
Pridružite se grupama. Sjajan način povezivanja s novim ljudima jest pridruživanje grupama sličnim vašim interesima ili trenutnoj profesiji i tamo početi sudjelovati u raspravama. Drugim članovima grupe moglo bi se svidjeti ono što napišete i tako se povezati s vama.
Pišite o onome što znate. LinkedIn ima vlastitu izdavačku platformu i na taj način omogućuje korisnicima objavljivanje blogova i dobivanje prilike da njihov sadržaj čitaju tisuće ljudi. Objavljene objave također će se pojaviti na vašem profilu, povećavajući vašu vjerodostojnost u srodnim područjima koja su relevantna za vaše profesionalno iskustvo.
LinkedIn trenutno ima premium planove za korisnike koji žele pronaći posao iz snova, razviti svoj profil, otključati prodajne prilike i pronaći ili zaposliti radnike. Možete isprobati bilo koji premium plan besplatno jedan mjesec, nakon čega će vam biti naplaćeno 30,99 USD ili više, ovisno o paketu koji odaberete.
PREPORUKA
- Opis za Instagram biografiju + 150 ideja kako napisati dobru biografiju
- 20 Zanimljivih činjenica o Međunarodnoj svemirskoj stanici (najskupljem objektu ikada izgrađenom)
- Kako radi kompas?
- Kako mudro odabrati poslovnu lokaciju svoje tvrtke
- Dresscode na razgovoru za posao