back to top

Intervju s Petrom Lazarovim o razvoju empatične prodaje

Prodaja je vrlo konkretan i važan proces, a razlog za većinu neuspjelih projekata je loša prodaja, tj. slabo poznavanje i nedovoljna kontrola ovog procesa. Napisali smo nekoliko članaka na ovu temu, a sada ćemo ih predstaviti vama moderan i aktualan pristup prodaji utjelovljena u pojmu “empatična prodaja“.

Hvala vam Jaklina Gerasimovska koji nam je pomogao pripremiti pitanja za intervju s Petar Lazarov (stručnjak za prodaju) i što jezgrovitije istaknuti bitne podatke o ovoj vještini. Nadamo se da će vas naša priča uvjeriti da svoje vrijeme i pažnju, te univerzalne duhovne novčiće uložite u seminar koji najavljujemo i ovim tekstom.

Intervju s Petrom Lazarovim počinje sada!

O čemu govori trening empatijske prodaje?? Zašto kažete da je ovo nova mogućnost prodaje??

Trening EMPATIČNE PRODAJE promoviramo kao novi pristup u prodaji, tj. kao nova verzija prodajni DNK (verzija 2.0). Prodaja je egzaktna znanost. Može se u potpunosti izraziti brojevima. Ako ste nekome prodali robu u vrijednosti od 100 eura, imat ćete 100 eura u svojoj kasi. Rezultati svakog prodavača ili prodajnog tima (sektora) mjere se određenim brojkama. S druge strane, sve tehnike koje se proučavaju s aspekta prodaje točno su provjerene i primjerene datim prodajnim situacijama.

Prodaja, međutim, nije samo u brojevima i tehnikama. Prodaja je više od toga. U potpunosti se temelji na emociji i emocionalnoj strukturi pojedinca (prodavača).. Jedan od najvažnijih čimbenika koji utječu na uspjeh ili neuspjeh prodavača je njegov sposobnost upravljanja emocijama. Možete biti super pripremljeni za prezentaciju, ali kada stojite ispred klijenta, možete se blokirati od straha, uzbuđenja ili tjeskobe.

U biti, EMPATIČNA PRODAJA je ukupnost prodaje. Zato kažemo da je to verzija 2.0 prodajne DNK. Jedna linija strukture DNK su znamenke (radio, mozak), a druga su emocije (intuicija, srce).

Trening ste organizirali šest puta u manje od godinu dana u Makedoniji i četvrti put u Srbiji (15. lipnja 2017.) Koji je glavni motiv organiziranja?

Obje tvrtke (Makedonija-Izvoz i Phineas) bave se organizacijom treninga, odnosno razvojem kapaciteta radnih timova. Uz ovaj program imamo i druge programe iz različitih područja poslovanja. No, u svakom slučaju, može se reći da je EMPATIČNA PRODAJA rezultat našeg dugogodišnjeg praktičnog i teorijskog iskustva iz naše uža stručna područja, marketing i prodaja. Mislimo da je to zanimljiv i drugačiji pogled na sve što postoji na tržištu i zato ga vrijedi podijeliti.

Želimo podijeliti svoje iskustvo s drugima, želimo doprijeti do njih i motivirati ih na promjenu. Ako se to kasnije odrazi na njihov uspjeh u poslu, nama je to fantastično. I uz to, naravno, nešto zaraditi 🙂

Kakve su povratne informacije s prethodnih edukacija i koji su rezultati do sada postignuti? Što trebaju očekivati ​​svi koji se žele prijaviti?

Do sada je sudjelovalo više od dvjesto sudionika iz obuci je prisustvovalo više od 70 različitih tvrtki iz Makedonije i Srbije. Jako mi je drago da je nakon svakog treninga atmosfera super pozitivna i polaznici kažu da su dobili upravo ono što su očekivali.

Nešto drugačije, nešto drugačije od onoga što su navikli čuti i čitati. I najvažnije, nešto što će ih natjerati na razmišljanje. U svakom slučaju nakon svakog treninga odn pročitane knjige ili razgovor s relevantnim izvorom, ne možete očekivati ​​da ćete poboljšati svoje rezultate od sljedećeg dana. Iz takvih iskustava uglavnom se skupljaju znanja, otvaraju se novi vidici i perspektive. I onda, što se više svi trude primijeniti to znanje, to više mogu očekivati ​​poboljšanja rezultata rada.

Možete li izdvojiti konkretne sektore i industrije kojima je obuka namijenjena?

U svijetu je trećina radno sposobnog stanovništva u prodaji.

U svijetu je trećina radno sposobnog stanovništva u prodaji. Prodajemo od treće godine, kada počinjemo testirati”istjerati svoje” s roditeljima. Stoga je trening namijenjen svima koji se bave prodajom ili smatraju da će im prodajne vještine pomoći u trenutnom poslu. U dosadašnjem iskustvu imali smo najviše sudionika iz direktne prodaje, online prodaje, komercijalista, prodajnih agenata, menadžera, HR-a, vlasnika tvrtki, ali i odvjetnika, liječnika i novinara.

Tko je Petar Lazarov?

Filozofsko pitanje :). Ukratko, piše u letku – Petar Lazarov je marketinški savjetnik / brendiranje, prodaja, upravljanjecement, izvoz, autor i suvlasnik Makedonije-Exporta. Svojim iskustvom u razvoju makedonskih brendova i poslovanja ističe se kao jedan od rijetkih predavača treće generacije. Svoje teorijsko i praktično iskustvo prenosi jedinstvenim stavom i praktičnim pristupom na predavanjima.

Detalj iz predstave o interaktivnom priručniku Savjet tjednapod nazivom “5 do 12 “. Cijeli pregled ovdje.

Petar je također dio tima za razvoj i prodaju brendova MAMA’S – tradicionalni domaći recepti, koji se izvoze u više od 30 zemalja svijeta, te SAVJET TJEDNA – Priručnici za osobni i profesionalni razvoj, koji su prodani više više od 20.000 uzoraka u Makedoniji, a izdani su iu Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj.

Kako se zainteresirani sudionici mogu prijaviti??

Svi zainteresirani mogu se prijaviti sami ili njihovi prijatelji ili kolege, ukoliko smatraju da im obuka može koristiti u radu, na telefone +381 11 2645122 / +381 64 6454859 u FINESA – Edukativnom centru. Trening će se odvijati u ugodnom prostoru Poslovni centar Sava (Milentija Popovića 5a, Beograd) 15.06.2017.

Za seminar Empatična prodaja, možete se prijaviti i online na web stranici Finesse ovdje.

Pozivamo Vas da dođete i obećavamo Vam dobar i koristan provod!

Izvor: ( samoobrazovanje.rs / Coe.ba )