back to top

Jesu li poduzetnici takvi rođeni ili rade na tome?

Živjeli smo u najvećoj eri lažnih poduzetnika. To je bilo bum koja je trajala 5-6 godina, kada je novac bio lako dostupan svima (mnogi su to zvali era jednoroga). Tada su svi osjetili da mogu postati poduzetnici.

Ljudi su vjerovali da prikupljanje nekoliko milijuna dolara za posao znači da su uspješni poduzetnici.

Ali činjenica je da mnogi takvi poslovi nikada neće uspjeti i da previše tvrtki osnivaju ljudi koji nisu poduzetnici. Devet od deset pokretanje-ova propadne, dok osam od deset poduzetnika propadne u prvih 18 mjeseci poslovanja.

Kako se gospodarstvo stezalo, ove su vrste poslovanja počele propadati. Neka od tih poduzeća spojena su s drugima, ali to rijetko znači da zapravo mogu zaraditi.

Veliki tvrtka A lansira, propadne, investitori izgube novac i sada rade za velikog tvrtka B. Označava se kao akvizicija, ali stvarnost je puno drugačija.

Poslovni sustav koji govori Ako čitate o tome i marljivo radite, uspjet ćeTo više nema smisla. Kako ćemo to popraviti?

Trebali biste naučiti više o poduzetništvu kao vještini i talentu te saznati što je potrebno za pokretanje i vođenje uspješne tvrtke.

Mnogi ljudi misle da je poduzetništvo vještina koja se može razviti, ali to baš i nije točno.

Rođen s talentom

Ako netko odigra nekoliko utakmica košarke, to ne znači da je automatski spreman za NBA. No čini se da isto razumijevanje vještina i talenata ne vrijedi kada govorimo o poduzetništvu.

Previše poduzetnika i ljudi koji su preko noći odlučili samo postati poduzetnici u zadnjih 5 godina to očekuju nešto što samo tako mogu naučiti.

Svi znamo koliko NBA igrači naporno rade na svojim vještinama kako bi ih doveli do profesionalne razine. Vježbaju svaki dan, godinama. Ali također smo svjesni njihovog talenta i atletske građe s kojom su rođeni.

Zamislite da je NBA otvorila audicije za svakoga tko želi postati NBA igrač i svima poželjela dobrodošlicu u ligu. Tako se odnosimo prema poduzetnicima i start-up kulturi. Netko se pojavi na audiciji i automatski ga zovu poduzetnikom.

Zašto ne primijeniti istu perspektivu, način na koji gledamo na talente i vještine naših najboljih sportaša, na način na koji podučavamo poduzetništvo?

Baš kao i najbolji sportaši na svijetu, poduzetnici koji grade uspješne tvrtke dolaze iz slične vrste. Imaju poduzetnički DNK što im omogućuje da adekvatno unaprijede svoje poslovne vještine. Činjenica je sljedeća: Poduzetnici se rađaju, a ne postaju.

Naravno, svatko može maksimizirati neke svoje vještine, ali to ga ne mora nužno učiniti uspješnim u tome. Na satovima pjevanja možemo maksimizirati naše pjevanje, ali to nas ipak može učiniti samo prosječnim pjevačem.

Jednostavno, s tim talentom se moramo roditi.

Osobine i vještine poduzetnika

Koje su karakteristike i vještine dobrog poduzetnika? Koji su faktori koji čine dobrog poduzetnika?

Da biste bili košarkaška zvijezda, morate biti visoki, brzi, atletski građeni i igrati dobro. Ali osobine velikog poduzetnika više su apstraktne ili iluzorne nekome tko studira poduzetništvo i poslovanje.

poduzetnik

Postoji 5 glavnih značajki:

1. Sposobnost prodaje

Sposobnost da nešto prodate apsolutno je neophodna za poznavanje poslovanja na bilo kojoj razini. Bilo da počinjete od nule ili ste izvršni direktor agencije za talente, trebao bi znati kako zaključiti prodaju.

2. Čip u tebi

A ovo dolazi u dva oblika. Ako ste rođeni u siromašnoj obitelji, više ste gladni uspjeha od onih koji su rođeni u bogatoj obitelji. Ili je obrnuto: Ako ste rođeni u bogatstvu, imate priliku dokazati da vam ono ne treba i da možete uspjeti sami.

U oba slučaja, neki čip može vas gurnuti do krajaposebno zbog količine sati i energije potrebne za uspješno poslovanje.

3. Neovisan duh

Biti poduzetnik znači oslanjati se na sebe i ni na koga drugog. Na kraju dana, morate biti 100% sigurni u svoj izbor da budete poduzetnik. Morate moći vjerovati sebi i svojoj intuiciji.

4. Razumijevanje potrošača i njegove pažnje

Zuckerberg je fantastičan primjer kako netko stvarno razumije i trguje pozornosti potrošača. On je to uspio sa svojim proizvodom: Facebook-om.

Nastavio je identificiranjem i pobjedom Instagram. Vidio je priliku u Snapchat. Nije samo važno znati gdje je pozornost potrošača upravo sada, nego također u kojem smjeru ide.

5. Strpljenje

Ovo može biti spor i usamljen uspon do vrha. Ako je strpljenje osobina koju trenutno ne posjedujete, razviti ga koliko je god moguće.

Svatko je rođen s nekom sposobnošću. Postoji nevjerojatan broj poduzetnika koji mogu zaraditi velike novce radeći za sebe i vodeći male e-trgovina –ovi za svoje osobne interese.

Ali budimo jasni o poduzetnicima i njihovim poslovima: Za to postoje razine. Što se više penjete i što više posao raste, to su ulozi veći. Tada sve više ljudi ovisi o poduzetniku i njegovim poslovnim odlukama.

Naravno, svatko može voditi posao, ali samo 25% najboljih će zapravo izrasti u tvrtke vrijedne više milijuna dolara sa više od jednog zaposlenog.

Najvažnije je imati talent i određene vještine da biste došli do toga. Pravi poduzetnici takvi se rađaju i to dokazuju napornim radom. Samo nekolicina ljudi ima ono što je potrebno za vođenje posla vrijednog milijun dolara.

Kako gledate na poduzetništvo? Što mislite koje su vještine potrebne za to? Mislite li da se na tome može raditi?

Izvor


samoobrazovanje.rs