Kada je u pitanju promoviranje vaše robne marke na društvenim mrežama, hashtagovi su sjajan način za povećanje angažmana i podizanje svijesti o brendu. Poznati kao znak funte (#), hashtagovi su veoma efikasni u činjenju vašeg sadržaja dostupnim publici.
Prvenstveno su se koristili na Twitteru (sada X), ali su postali popularni i na drugim platformama društvenih medija poput Facebooka, Instagrama i TikToka ili su se nazivali ‘tagovi’ za nove teme. Na mnogim platformama sada hashtagovi djeluju kao pretraživači pomoću kojih korisnici pronalaze informacije i postavljaju pitanja.
Dobijanje vještine korištenja hashtagova pruža vam moćan način da uključite svoju publiku i povećate svoj društveni uticaj bez ikakvih troškova osim vremena potrebnog za istraživanje i praćenje trendova.
Ako se pravilno koriste, hashtagovi daju kontekst vašim objavama na društvenim mrežama, pomažući ljudima koji su zainteresirani za vašu temu da pronađu vaš brend i doprinose širenju vašeg uticaja i broja pratilaca.
Šta je hashtag?
Hashtag je riječ ili ključna fraza kojoj prethodi simbol hash (#). Koristi se unutar objave na društvenim mrežama kako bi pomogao onima koji bi mogli biti zainteresovani za vašu temu da je pronađu dok pretražuju ključnu riječ ili određeni hashtag. Pomaže privući pažnju na vaše objave i potaknuti interakciju.
Na primjer, ako ste lokalna delikatesna radnja ili mješovita prodavnica, možete koristiti #sendvič ili #gurmani kada objavite fotografiju ručka koji vam se svidio!
Šta raditi sa hashtagovima?
Kada koristite frazu kao hashtag, pišete je bez razmaka, poput #korištenjehashtagova. Može sadržavati brojeve, ali ne simbole ili interpunkcijske znakove.
Hashtag možete staviti na početak, sredinu ili kraj vaše objave ili komentara na društvenim mrežama i omogućava indeksiranje onoga što ste napisali na društvenoj mreži. Pomoću ove strategije, ljudi koji nisu vaši fanovi ili pratitelji i dalje mogu pronaći vaš sadržaj.
Šta hashtag znači na društvenim mrežama?
Iako zvuči jednostavno staviti hashtag ispred ključne riječi, postoje neke osnovne informacije koje je važno znati kada pokušavate biti pronađeni pomoću hashtagova.
Upotreba hashtagova čini razliku u vašoj strategiji društvenih medija samo kada se koristi na pravi način.
Savjeti za korištenje hashtagova
Nemojte pretjerivati s korištenjem hashtagova svakih nekoliko riječi. Broj hashtagova koji se mogu koristiti zavisi o platformi koju koristite. U većini slučajeva, jedan do tri hashtaga mogu imati veći učinak od većine njih.
Neka hashtagovi budu kratki i zapamtljivi umjesto da pokušavate koristiti previše riječi u jednom tagu. Sjećate li se kako je #CrniUtorak uspješno korišten kao dio pokreta “Životi crnaca su važni” u Americi 2020.?
Ne pokušavajte odabrati hashtagove koji su previše pametni ili opsceni. Ako odaberete oznaku koju nitko neće tražiti, neće koristiti vašem marketingu jer neće biti pronađena!
Koristite hashtagove koji su detaljni i specifični jer će to dovesti do boljih rezultata od širokih ili općih. Široki pojmovi vjerojatno se neće pretraživati, a ako ih koristite, vaš će se sadržaj vjerojatno izgubiti u moru nepovezanog sadržaja.
Usredotočite se na hashtagove s malim do srednjim opsegom pretraživanja kako biste ciljali pravu publiku. Korištenje velikog broja hashtagova nosi rizik od privlačenja spambotova.
Ne pokušavajte prisiliti unos hashtagova u svaku objavu. Umjesto toga, koristite ih kada dodaju vrijednost. Ne samo da hashtagovi mogu privući članove ciljane publike, već se mogu koristiti i za istraživanje konkurencije. Pretražujte pomoću hashtagova i otkrijte relevantan sadržaj povezan s vašom temom.
Zašto su hashtagovi važni?
Hashtagovi su važni na društvenim medijima jer omogućavaju da vaš sadržaj pronađu prave osobe. Korištenje relevantnih hashtagova pomaže u davanju konteksta vašem sadržaju i privlači posjetitelje kako bi povećali broj pregleda, lajkova i dijeljenja. Ključno je pronaći prave hashtagove koji odgovaraju vašem sadržaju i angažiraju korisnike.
Kako pronaći efikasne hashtagove: Počnite s influencerima
Postoji tanka linija između hashtagova koji su previše općeniti i onih koji su previše složeni ili neprepoznatljivi. Dobro mjesto za početak u utvrđivanju efikasnih hashtagova jest obratiti pažnju na hashtagove koje influenceri koriste u vašoj industriji.
Vjerovatno već imate predstavu o tome ko su influenceri koji privlače pažnju vaše publike, ali ako ste potpuno novi u industriji, kako ih pronaći?
Influenceri su osobe čiji se glasovi najviše slušaju i vjeruju, poput poznatih ličnosti, poznatih blogera i YouTubera. Postoje i mnogi B2B influenceri koje možete koristiti za stvaranje marketinškog utjecaja, samo provjerite jesu li relevantni za vaše poslovanje.
Nakon identifikacije relevantnih influencera, trebali biste koristiti alat za praćenje influencera kako biste vodili evidenciju važnih faktora kao što su društvene mreže koje koriste, specijalnost i relevantnost za vaš brend.
Kako koristiti hashtagove na X
Korištenje relevantnih hashtagova na Xu (bivši Twitter) može povećati vaš angažman, sve dok ne pretjerujete. Jedan ili dva hashtaga po tvitu trebala bi biti dovoljna. Kada koristite nekoliko hashtagova i tražite od svojih pratitelja da retvituju, to može rezultirati većim angažmanom.
Korištenje hashtagova na Xu čini vašu objavu dostupnom kada ljudi pretražuju vašu oznaku. Također vam može pomoći pronaći razgovore kojima možete prisustvovati. Za još veću izloženost na ovoj platformi, istražite trendovske hashtagove.
Kako koristiti hashtagove na Facebooku
Kada želite povećati vidljivost svojih objava na Facebooku, korištenje hashtagova može pomoći jer mogu povećati organski doseg. Međutim, na Facebooku nisu toliko popularni kao na drugim platformama.
Važno je ne pretjerivati s korištenjem hashtagova na Facebooku. Obično se preporučuje korištenje samo jednog ili dva. Sve više od toga izgledat će neprofesionalno i može ometati one koji čitaju vaše postove.
Relevantne hashtagove možete pronaći jednostavnim upisivanjem ključne riječi u traku za pretraživanje.
Također bi bilo dobro vratiti se na svoje najuspješnije objave na Facebooku i ponovno ih objaviti s relevantnim hashtagovima. Ovo ne samo da ponovo koristi stari sadržaj koji je imao dobar odjek među vašim pratiteljima, već može privući nove ljude koji su zainteresovani za vaš proizvod ili uslugu.
Kako koristiti hashtagove na Instagramu
Korištenje hashtagova na Instagramu može povećati doseg i angažman. Stoga slobodno koristite do deset ili jedanaest relevantnih i popularnih hashtagova za Instagram Stories ili Reels kako biste dosegli najširu moguću publiku.
Kombinacija dobro funkcioniše na Instagramu, poput popularnih hashtagova, hashtagova lokacije, hashtagova niše, hashtagova povezanih s sadržajem i brendiranih hashtagova.
Na redovnoj Instagram objavi možete koristiti do 30 hashtagova. Vjerovatno nećete morati koristiti toliko, ali je dobro znati da je korištenje više prihvatljivo ovdje, pa možete eksperimentisati.
Pogledajte ovaj primjer da biste dobili ideju koja vrsta hashtagova bi mogla funkcionirati.
Koristite okvir za pretraživanje da biste vidjeli koje hashtagove koriste influenceri ili konkurenti za angažman na Instagramu. Budući da je ovo najbolja platforma za višestruke hashtagove, isprobajte različite opcije i koristite ih u svojim objavama, fotografijama i komentarima.
Kako koristiti hashtagove na Pinterestu
Hashtagovi su odličan način da pomognu ljudima da pronađu vaš sadržaj na temelju ključnih riječi na Pinterestu i grupiraju ih u kategorije.
Tokom prethodnih godina, čini se da je Pinterest smanjio važnost hashtagova – uglavnom zato što su pošiljatelji neželjene pošte koristili hashtagove kako bi se probili na vrh feedova, obzirom da su postovi s hashtagovima bili prikazivani kronološki. Također, čini se da više nije moguće kliknuti hashtagove.
Međutim, hashtagovi i dalje imaju svoje mjesto na platformi. Ključno je koristiti specifične i relevantne hashtagove koji opisuju sadržaj u pribadači. To će pomoći vašem sadržaju da bude pronađen, posebno ako koristite Pinterest za posao.
Kako koristiti hashtagove na TikToku
TikTokeri koriste hashtagove na svojim videima kako bi kategorizirali svoj sadržaj. Ovi hashtagovi su također klikabilni, što znači da će se vaš sadržaj prikazivati uz druge relevantne videozapise. Kao i na drugim društvenim platformama, korištenje hashtagova na TikToku pomaže povećati doseg i pomaže algoritmu TikToka da odluči koji korisnici vide vaš sadržaj na stranici “Za vas”.
Na LinkedInu ljudi nisu uvijek koristili hashtagove, ali oni na ovoj platformi funkcionišu na isti način kao i na bilo kojoj drugoj. Ne samo da vam mogu pomoći proširiti organski doseg, već možete izgraditi zajednicu oko svoje robne marke.
Za LinkedIn se obično preporučuje korištenje od jednog do tri hashtaga. Mogu se dodati pritiskom na “Dodaj” ispod “Hashtagovi”
Korištenje hashtagova na LinkedInu može omogućiti da vaše objave vide ljudi izvan vaše mreže. Na primjer, ako imate 500 LinkedIn veza, objavljivanje bez hashtagova ograničava vaš sadržaj samo na tu mrežu. Međutim, ako koristite hashtag poput #PPCMarketing, možete udvostručiti broj ljudi koji ga vide, povećavajući angažman i vjerodostojnost vaše objave.
Kako kreirati strategiju hashtagova
Odaberite specifične hashtagove kad god je to moguće, jer što su specifičniji, vjerovatnije je da ćete privući ciljanu publiku. Počnite svaku riječ velikim slovom, iako nije obavezno, kako biste dali kontekst svom postu i pokazali šta pokušavate komunicirati.
Vaša konkurencija već vjerovatno koristi hashtagove kao dio svoje strategije društvenih medija. Kako su uspješni u privlačenju zajedničke publike? Pazite na to koliko ili koliko malo koriste hashtagove i kakav je odgovor.
Ne postoji konačan odgovor na to koje hashtagove koristiti ili kako pristupiti strategiji.
Uspješna strategija hashtagova počiva na poznavanju vaše publike i na provođenju vremena da se osposobite za svaku platformu. Također ćete nastaviti učiti šta funkcioniše (a šta ne) koristeći hashtagove kao dio vaše strategije društvenih medija i analizirajući svoje rezultate.
Hashtagovi su odličan alat za komuniciranje s vašim pratiocima, kao i za povećanje angažmana i privlačenje novih kupaca.
Koristite hashtagove kako biste postali zvijezda društvenih medija
Da li ste novi u društvenim medijima ili iskusni veteran, DMIjev certifikovani kurs društvenih medija pomoći će vam
Izvor: ( www.digitalbalkan.com / Coe.ba )