Ovdje su neki od SEO koraka koje biste trebali poduzeti kako bi vaša poslovna web stranica bila na vrhu Google pretraživanja.
Danas u vremenu kada web stranice izrađene s lakoćom, mnoge robne marke okreću se internetu i usmjeravaju svoj fokus i resurse na izgradnju reputacije svoje robne marke na mreži. Najbolji SEO savjeti pomoći će vam da vaša web stranica zabilježi nevjerovatan promet.
Iz tog je razloga konkurencija postala oštra, a Google je potisnuo organske rezultate pretraživanja u korist plaćenih oglasa, što otežava tvrtkama da ostanu na vrhu rezultata pretraživanja i navedu klijente da ih primijete.
Rang vaše web stranice na Googleu odgovara tome koliko je vaša web stranica optimizirana za pretraživanje, odražava kvalitetu sadržaja na vašoj web stranici i na kraju, ali ne manje važno, koliko je vaša web stranica popularna.
Poboljšanje svih ovih aspekata dovest će do povećanja rangiranja vaše web stranice na Googleu i drugim tražilicama. Evo nekoliko uputa i praktičnih savjeta:
Objavite SEO prijateljski i relevantan sadržaj
Pobrinite se da je sadržaj na web stranici relevantan za vaše klijente te da se redovito ažurira i objavljuje. Ovo je glavni aspekt koji utječe na rangiranje web stranice u tražilici.
Kvalitetan sadržaj kreiran za namjeravanog korisnika povećava promet web stranice i angažman korisnika, čime se povećava rang web stranice. Također, imajte na umu da web stranice s čestim ažuriranjima privlače više prometa nego web stranice koje stagniraju.
Koristite odgovarajuće ključne riječi
Jedna od najvećih pogrešaka mnogih web stranica je ciljanje pogrešnih ključnih riječi. Ključne riječi su u osnovi riječi koje posjetitelji koriste u tražilicama kako bi pronašli vaš sadržaj ili web stranicu.
Na primjer, ako prodajete cvijeće, a naziv vaše web stranice je “MojaCvijećara.com”, trebali biste koristiti ključne riječi poput cvijeće, buketi, ruže itd.
Ovo su riječi koje se odnose na naziv domene i riječi koje ljudi koriste za opisivanje vaših proizvoda i usluga. Ne zaboravite uključiti te iste ključne riječi u svoj sadržaj i meta oznake, i to mudro.
Malo vježbajte i razmislite kada biste tražili svoju web stranicu na internetu, odnosno svoje proizvode ili usluge, koje biste ključne riječi koristili tom prilikom?
Odgovaranje na ovo pitanje može vam pomoći da dobijete drugačiju perspektivu pri odabiru ključnih riječi. Ukoliko trebate pomoć oko istraživanja ključnih riječi, slobodno nam se obratite putem kontakt forme.
Optimizirajte svoju web stranicu
Tražilice koriste automatizirane kodove koji se nazivaju pretraživači za čitanje sadržaja na vašoj web stranici. Ako te tekstove alati za indeksiranje ne mogu lako pročitati, bilo zato što su ugrađeni u JavaScript kodove ili iz drugih razloga, alatima za indeksiranje postaje teško da ih pročitaju i stoga će rang vaše web stranice u tražilicama biti smanjen.
Kako biste to izbjegli, provjerite je li sadržaj smješten izvan JavaScript koda i sadrži li ispravne kombinacije ključnih riječi. Također provjerite jesu li naslovi stranica što bliži upitu za pretraživanje za tu temu.
Meta opisi i zaglavlja moraju biti točni i odgovarati naslovu te teme. Oni također moraju biti jedinstveni za svaku pojedinačnu stranicu na vašoj web stranici.
SEO savjeti – Izgradite dobre veze
Link Building povećava vjerodostojnost i autoritet vaše web stranice. Dobro je imati mnogo poveznica, ali također je važno te veze preuzeti s popularnih i pouzdanih web stranica.
Kada tražilica za indeksiranje otkrije poveznice s vaše web stranice na drugim vjerodostojnim web stranicama, povećava autoritet vaše web stranice i time poboljšava njezino rangiranje.
Što više poveznica s kvalitetnih web stranica, to će vaša web stranica biti bolje rangirana na Googleu. Ne zaboravite osigurati jednostavnu navigaciju na vašoj web stranici uz pomoć internih poveznica.
Dodavanje karte web-mjesta može biti vrlo korisno Googleovim robotima za pronalaženje svih poveznica i sadržaja na vašoj web-lokaciji.
Koristite društvene mreže
Web stranice ili društvene mreže kao što su Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, YouTube svojim ogromnim dosegom i utjecajem u svim zemljama svijeta predstavljaju velike platforme za promociju vaših proizvoda i usluga.
Dijeljenje sadržaja i blogova na platformama društvenih medija daje vam vjerodostojnost.
Neka vaša web stranica bude prilagođena mobilnim uređajima
Ovo si već trebao proći. Iako prije tri godine mnogi od vas nisu, tada responzivni dizajn nije bio signal za rangiranje. Sada je!
Pogledajte sljedeće tri ključne statistike iz Googleovih promotivnih materijala koji jasno pokazuju važnost mobilne optimizacije:
1. Danas više ljudi pretražuju na mobitelima nego na računalima.
2. Pet puta je veća vjerojatnost da će ljudi napustiti web stranicu ako nije prilagođena mobilnim uređajima.
3. Više od polovice mobilnih korisnika napustit će web stranicu ako joj je potrebno više od tri sekunde da se učita.
Budući da više ljudi pretražuje na mobitelu nego na računalima, mobitel generira više pregleda stranica. Ako vaše web mjesto nije prilagođeno mobilnim uređajima, manja je vjerojatnost da će se korisnici zadržati.
Ako je vaša web stranica spora, možda neće ni čekati da se stranica učita.
Dodajte tome nepouzdanost i sporost mobilnih internetskih mreža i znajte da vaša web stranica mora biti mišićava i prilagođena mobilnim uređajima ili možda nećete imati šanse kod potencijalnog klijenta.
PREPORUKA
- Kako zaraditi novac online putem interneta
- Kako zaraditi na internetu?
- Kako napraviti marketing plan?
- Instagram oglasi Detaljan vodič da napravite vlastitu kampanju
- Kako spojiti mobitel na radio u autu
- Isključite nepotrebne opcije za Windows 10
- 8 savjeta za produženje vijeka trajanja baterije vašeg Android telefona