back to top

Što je link building i zašto je važan?

Izgradnja poveznica može se opisati kao proces dobivanja veza do i od drugih stranica.

Link building izravno poboljšava ugled web stranice i njen položaj na Googleu i drugim internetskim tražilicama. Veze koje sami izradite prilično su rizične, a s njima dolazi i rizik da vas Googleov tim kazni za spam ili neželjeni sadržaj.

Osnove izgradnje linkova

Link building je umjetnost. To je gotovo uvijek najzahtjevniji dio SEO posla, ali i najkritičniji za uspjeh. Link building zahtijeva kreativnost, naporan rad i vrlo često dobar proračun.

Ne postoje dvije iste kampanje za izgradnju veza, a način na koji odaberete izgradnju veza ovisi o vašoj web stranici koliko i o vašoj osobnosti. Ispod su tri osnovne vrste skupljanja veza.

link building
Što je link building?

“Prirodna” izgradnja uredničke veze

Linkovi koje prirodno dodaju web-mjesta koja se žele povezati s vašim sadržajem ili tvrtkom. Te veze ne zahtijevaju nikakve posebne SEO radnje, osim stvaranja vrijednih materijala (odnosno sjajnog sadržaja) i mogućnosti podizanja svijesti o tome.

Ručna izgradnja poveznica

SEO gradi te poveznice slanjem e-pošte relevantnim blogerima za poveznice, slanjem web stranica u poznate imenike ili plaćanjem poveznica bilo koje vrste. SEO-ovi često daju ponudu vrijednosti objašnjavajući ciljnoj vezi zašto je izgradnja veze u njihovom najboljem interesu.

Primjeri uključuju ispunjavanje obrazaca za prijavu na web stranicama dodjele nagrada ili uvjeravanje profesora da je vaša web stranica vrijedan resurs za uključivanje u javni kurikulum.

Samoizrađeno, neuredničko

Stotine tisuća web stranica nudi svim posjetiteljima mogućnost stvaranja poveznica putem potpisa u knjizi gostiju, potpisa na forumu, komentara na blogu ili korisničkih profila.

Te veze nude najnižu vrijednost, ali ipak mogu utjecati na neke web stranice. Općenito, tražilice još uvijek poništavaju većinu ovih vrsta poveznica i poznato je da kažnjavaju web stranice koje agresivno slijede ovu metodu povezivanja. Danas se ove vrste poveznica često smatraju spamom i treba ih pratiti s oprezom.

link building

Pet primjera strategija izgradnje povratnih veza

Aktivnosti izgradnje poveznica na koje ćete obratiti pozornost uglavnom ovise o vrsti web stranice s kojom radite. Za manje web stranice ručna izgradnja poveznica, uključujući direktorije, zahtjeve za partnere i razmjenu veza može biti dio strategije.

S većim web-mjestima takva taktika obično ne uspije i potrebna su skalabilna rješenja. Evo pet primjera strategija izgradnje poveznica, iako to nipošto nije iscrpan popis.

Potražite web stranice koje su slične vašoj koristeći ključne riječi i fraze koje su izravno relevantne za vašu tvrtku. Kada pronađete web stranice koje nisu izravni konkurenti, pošaljite im e-poštu, upotrijebite njihove mrežne obrasce, nazovite ih telefonom ili im čak pošaljite pismo poštom kako biste započeli razgovor o dobivanju veze.

Neka se vaši kupci povežu s vama

Ako imate partnere s kojima redovito surađujete ili lojalne kupce koji vole vašu robnu marku, to možete iskoristiti tako da im pošaljete partnerske značke – grafičke ikone koje povezuju natrag na vašu web stranicu (na primjer, Google često radi s AdWords programom certifikacije).

Baš kao što biste pridobili kupce koji nose vaše majice kratkih rukava ili sportske naljepnice, veze su najbolji način da postignete isti uspjeh na webu.

Izgradite blog za svoju tvrtku; učiniti ga vrijednim, informativnim i zabavnim izvorom

Ova strategija za izgradnju sadržaja i poveznica toliko je popularna i vrijedna da je jedna od rijetkih koje preporučuju Googleovi inženjeri.

Blogovi imaju jedinstvenu mogućnost stalnog dodavanja novih materijala, sudjelovanja u razgovorima na webu i zarađivanja unosa i poveznica s drugih blogova, uključujući popise blogova (popis veza koje preporučuje blog) i imenike.

Stvorite sadržaj koji potiče dijeljenje virusa na webu i prirodnu izgradnju poveznica

SEO svijetu to često nazivamo “mamcem za veze”. Dobri primjeri mogu uključivati ​​Čimbenike rangiranja lokalnog pretraživanja Davida Mihma, Usporedi meerkat ili smiješni Kako ne čistiti svoj prozor.

Svaki koristi aspekte korisnosti, širenja informacija ili humora kako bi stvorio efekt dijeljenja virusa na webu. Korisnici koji ga jednom vide žele podijeliti sa svojim prijateljima, a blogeri/webmasteri koji ga vide često će dijeliti sadržaj putem poveznica.

Takvi visokokvalitetni, urednički zarađeni glasovi neprocjenjivi su za izgradnju povjerenja, autoriteta i potencijala za rangiranje u poretku rezultata pretraživanja.

Budite vrijedni vijesti

Privlačenje pozornosti novinara, blogera i medija učinkovit je i cijenjen način za zarađivanje poveznica. Ponekad je to nešto vrlo jednostavno, poput davanja nečega besplatno, izdavanja novog proizvoda ili izgovaranja nečeg kontroverznog.

link building
Izgradnja povratnih veza poznata kao izgradnja linkova

Odustajanje od kupnje veza

Google i Bing pokušavaju smanjiti utjecaj plaćenih poveznica u svojim organskim rezultatima pretraživanja. Iako je vrlo teško, ako ne i nemoguće, otkriti i diskreditirati sve plaćene veze, tražilice posvećuju mnogo vremena i resursa pronalaženju načina da ih otkriju.

Web-mjesta koja su uhvaćena i umiješana u kupnju poveznica ili sudjelovanje u drugim oblicima neželjene pošte riskiraju da budu podvrgnuta ozbiljnim kaznama koje će njihovo rangiranje u tražilicama baciti u zaborav.

Bez obzira na te napore, kupnja poveznica ponekad dobro funkcionira; mnogi stručnjaci za pretraživanje žele da se tražilice još više trude obeshrabriti ovu vrstu strategije izgradnje poveznica.

Nemojte dopustiti da vam itko kaže da vam link building ne treba ili da je to mrtva priča – jer to nije istina. I dalje biste trebali razmišljati o tome odakle bi trebala doći vaša sljedeća veza – ovo je nevjerojatno važno ako još nemate nijednu vezu.

Trebali biste izbjegavati neprirodne veze. Tim WebMajstora preporuča da uložite svoje vrijeme i resurse u dugoročne strategije izgradnje poveznica koje se fokusiraju na prirodnu izgradnju poveznica.

webmajstor.ba

PREPORUKA