Budite ispred konkurencije! Izvršite migraciju Google Analyticsa na vrijeme!

Srpanj 2023. godine donosi veliku prekretnicu za marketinške stručnjake, a samim time i za sve moderne tvrtke koje prepoznaju važnost dobrog pozicioniranja na tražilicama, odnosno na tržištu. Od 1. srpnja tekuće godine ciljanje marketinških kampanja temeljit će se na podacima koje ćemo prikupljati i analizirati uz pomoć nove Google Analytics 4 platforme, dok Universal Analytics prestaje s radom. Kako se ovaj datum približava, pitanja među marketarima se gomilaju i uglavnom se odnose na proces migracije, postavljanja i prilagodbe novom načinu prikupljanja podataka, dok sve više izlazi na vidjelo činjenica da pravovremena migracija igra iznimno veliku ulogu. Zbog toga je važno da što prije započnemo proces prijelaza na GA4. što je GA4 i kakve će promjene donijeti nova analitika u svijetu modernog poslovanja pročitajte u nastavku teksta.

Što je GA4 i koje promjene možemo očekivati?

Dok Google Analytics poznajemo kao alat koji olakšava praćenje performansi web stranice i na taj način doprinosi boljoj procjeni učinkovitosti marketinške strategije koju primjenjujemo, GA4 stupa na scenu kao nova generacija analitike koja ovaj proces podiže na višu razinu. razini. Google Analytics 4 je alat koji će nam pružiti mogućnost boljeg uvida u cjelokupno putovanje korisnika od prvog posjeta web stranici, a privatnost korisnika bit će značajno poboljšana.

Koje su razlike između Universal Analyticsa i Google Analyticsa 4?

Prije svega, važno je znati da je riječ o dva odvojena alata, a ne samo o poboljšanju alata koje poznajemo i koristimo od 2005. godine. GA4 je model temeljen na događajima, tako da se samo mjerenje temelji na događajima, za razliku od stare analitike koja je mjerila na temelju sesija i pregleda stranica. Ograničeno izvješćivanje na više uređaja i više platformi također je prošlost s Universal Analyticsom i sada govorimo o kontinuiranom izvješćivanju, ali korisnici će se morati prebaciti na komercijalni GA 360 kako bi koristili više od jednog prikaza izvješća. Ograničenja HIt iz GA4 su nestala i ovo je još jedno ograničenje koje nova analitika uklanja. BigQuery integracija dostupna je besplatno s uvođenjem GA4, a IP anonimizacija se ne može isključiti.

budite ispred konkurencije! izvršite migraciju google analyticsa na vrijeme!

Kako razlike između Universal Analytica i GA4 utječu na proces migracije?

Činjenica da je riječ o brojnim nepodudarnostima između Universal Analyticsa i GA4 utjecala je na to da ne postoji mogućnost prijenosa podataka na novi GA4 račun. Trenutačni podaci iz stare analitike bit će dostupni samo do kraja tekuće godine, a GA4 počinje prikupljati podatke od trenutka kada je račun postavljen (dakle, ne uključuje povijesne podatke). Ako proces izrade i postavljanja GA4 računa ne započnemo na vrijeme, možemo doći u situaciju da će donošenje svih poslovnih odluka (vezanih za marketinške kampanje, KPI-jeve, kao i proizvode ili usluge) biti značajno otežano . Uspješna migracija na GA4 zahtijeva pravovremenu reakciju i pripremu u vidu prikupljanja i obrade relevantnih podataka, jer samo ako imamo puni pristup povijesnim podacima u GA4 možemo maksimalno iskoristiti prednosti koje nam migracija otvara.

Kako pravovremena migracija na GA4 može dovesti do prednosti nad konkurencijom?

Pravovremena reakcija kada je u pitanju migracija na GA4 znači da ćemo izbjeći rizik gubitka kontinuiteta praćenja bitnih podataka. Ova promjena dovodi do svojevrsne utrke u poslovnom svijetu, gdje će konkurentska poduzeća dobiti priliku steći ili izgubiti prednost ovisno o tome kako se pozicioniraju prema procesu migracije. Ako naša konkurencija početkom srpnja počne analizirati postojeće kampanje bez povijesnih podataka, dok mi pripremimo i obradimo podatke te pravilno krenemo u postavljanje GA4 računa, automatski ćemo dobiti značajnu prednost u odnosu na njih.

Kako ću izvršiti migraciju na GA4?

Važno je imati na umu da je migracija na GA4 proces, da ne postoji instant rješenje, kao ni da ne postoji pristup migraciji koji bi odgovarao svima. Migraciji možemo pristupiti samostalno, no važno je osloniti se na vodiče stručnjaka, poput tima Four Dots za praćenje i analitiku podataka. S druge strane, za neke će bolje rješenje biti izravna suradnja sa stručnjacima, koji će primijeniti svoju strategiju za migraciju i implementaciju GA4. Prvi korak migracije nedvojbeno bi trebao biti analiza trenutnog Google Analytics računa i važnih ciljeva koje pratimo, a tek nakon toga tek izrada i postavljanje novog GA4 računa. Nakon postavljanja novog računa slijedi postavljanje prethodnih metrika, događaja i konverzija na nove GA4 opcije, kao i postavljanje automatskih marketinških izvješća nadzorne ploče, koje bi Four Dots Data Tracking & Analytics tim izradio koristeći Reportz.io i GA4. Budući da je riječ o novom modelu, dobro je voditi računa o dostupnim edukacijama, kako kasnije ne bismo koristili GA4 na najbolji mogući način i konačno uživali u prednostima koje nam donosi nova analitika.

Kako se bliži 1. srpnja, lista čekanja i vrijeme implementacije nedvojbeno će biti sve dulje. Ova činjenica dodatno naglašava važnost pravovremene reakcije – prikupljanja povijesnih podataka i implementacije GA4. Ako želite biti korak ispred konkurencije, temeljito se upustite u proces migracije i biti voljan učiti. Google Analytics 4 učinit će vaše marketinške napore učinkovitijima i pomoći stručnjacima da usmjere kampanje na najbolji mogući način, optimizirajući online iskustvo uz prilagodbu novim standardima za poštivanje privatnosti korisnika.

Instagram eHow


ekako.info