back to top

Položaj robne marke kompanije u svijesti potrošača

Tržišne promjene su turbulentne i stalne, te zahtijevaju prilagodljive menadžere. Na početku poslovanja, promene su teže za savladati. Ipak, ključni cilj za svakog poslovni početak bi trebao biti pozicioniranje marke u svijesti potrošača.

Izlazak iz marketinškog mraka može biti izazov, a uspješna promocija nove tvrtke zahtijeva važne korake.

Vizualni identitet brenda

Logo je ključni dio vizualnog identiteta brenda koji bi trebao biti vidljiv svuda. Reklame, prijevozna sredstva, oglasni prostori, časopisi, uniforme, web stranice – svi bi trebali nositi logo vaše tvrtke i reklamne poruke kako bi ostali u pamćenju vaše ciljne skupine.

Sveprisutnost vaše prepoznatljivosti kod potrošača će stvoriti prepoznatljivu tvrtku. Stoga je važno biti stalno prisutan u očima potrošača.

Prvi korak je izrada logotipa.

Dizajn logotipa je ključan za prvi dojam i prvu komunikaciju s potrošačima. Osigurajte da vaš logo odražava vaše vrijednosti i prepoznatljivost.

Elementi vizualnog identiteta također uključuju korporativne boje i tipografiju. Krajnji cilj je diferencirati vaš brend od drugih i učiniti ga prepoznatljivim među ciljnom skupinom.

Verbalni identitet marke

Verbalni identitet brenda obuhvata poruke koje šaljete potrošačima. Ime tvrtke je važan dio verbalnog identiteta i treba biti pozitivno i lako pamtljivo. Važno je prilagoditi poruke ciljnoj skupini kako bi bile učinkovite.

Važno je izbjegavati dvosmislene ili teško izgovorljive nazive. Verbalni identitet treba odražavati vaše vrijednosti i jedinstvenost vaše tvrtke.

Digitalni marketing u brendiranju

Digitalni identitet je ključan za suvremeno poslovanje. Internet je postao ključna platforma za promociju i komunikaciju s potrošačima.

Izrada web stranice je samo početak ulaganja u digitalni marketing. Google rangiranje i optimizacija za tražilice su važni za privlačenje posjetitelja na vašu stranicu. Potrebno je uložiti vrijeme i trud kako bi brend bio prepoznat i cijenjen među potrošačima.

Izvor: ( samoobrazovanje.rs / Coe.ba )